Wizerunek firmy



„Jak cię widzą tak cię piszą” – to dobrze wszystkim znane polskie przysłowie, które funkcjonuje nie od dziś, często używane w parze z drugim: „jak cię słyszą, tak cię oceniają”. Nikt zatem nie powinien mieć złudzeń – wizerunek liczy się w świcie nie od dziś, a wizerunek firmy jest kluczowym zagadnieniem spędzającym sen z powiek niejednego specjalisty od spraw marketingu czy PR-owca. A wszystko dlatego, że kreacja wizerunku wymaga ciężkiej pracy. Ostatecznie też wystarczy jeden niezadowolony klient, aby zniweczyć ponad połowę trudu włożonego w budowany czasem latami  wizerunek firmy.  Dlatego właśnie firmy, chcąc dbać o swoją renomę i dobre imię, podejmują współpracę tylko z wybranymi współpracownikami i podmiotami, z którymi chcą kooperować – takimi, na których można polegać i których wizerunki gwarantują  rzetelność i uczciwość. A wszystko to dlatego, że wizerunek firmy przekuwa się na konkretne wyniki finansowe. Ostatecznie, kto przy zdrowych zmysłach będzie robił interesy z kimś, kto nie cieszy się dobrą opinią?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Istota, przedmiot i zakres analizy finansowej przedsiębiorstwa

Konkurencyjność ofert firm budowlanych.

Meble na wymiar albo meble kuchenne