Wizerunek firmy
„Jak cię widzą tak cię piszą” – to dobrze wszystkim znane
polskie przysłowie, które funkcjonuje nie od dziś, często używane w parze z
drugim: „jak cię słyszą, tak cię oceniają”. Nikt zatem nie powinien mieć
złudzeń – wizerunek liczy się w świcie nie od dziś, a wizerunek firmy
jest kluczowym zagadnieniem spędzającym sen z powiek niejednego specjalisty od
spraw marketingu czy PR-owca. A wszystko dlatego, że kreacja wizerunku wymaga
ciężkiej pracy. Ostatecznie też wystarczy jeden niezadowolony klient, aby
zniweczyć ponad połowę trudu włożonego w budowany czasem latami wizerunek firmy. Dlatego właśnie firmy, chcąc dbać o swoją
renomę i dobre imię, podejmują współpracę tylko z wybranymi współpracownikami i
podmiotami, z którymi chcą kooperować – takimi, na których można polegać i
których wizerunki gwarantują rzetelność
i uczciwość. A wszystko to dlatego, że wizerunek firmy przekuwa się na
konkretne wyniki finansowe. Ostatecznie, kto przy zdrowych zmysłach będzie
robił interesy z kimś, kto nie cieszy się dobrą opinią?
Komentarze
Prześlij komentarz